Twee jaar lang hebben de leerlableiders en –deelnemers zich ingezet in het leerlab blended herontwerp. Inmiddels is het leerlab afgerond. Alle opgeleverde producten en diensten zijn te vinden op deze pagina.

Het leerlab blended herontwerp heeft als doel een bijdrage te leveren aan toekomstbestendig onderwijs, in de lijn met de Curio onderwijsvisie. Blended leren is daarbij het organiserende concept, dat alle kansen voor leren bij elkaar brengt in een goed doordacht onderwijsontwerp.
 

Het resultaat

Toolkit ontwerpreis blended leren

Om docenten te ondersteunen, ontwikkelden we de toolkit ‘Ontwerpreis blended leren’. De toolkit die je meeneemt langs alle stappen van het ontwerpen voor blended leren. Van visie tot toetsing, van klaslokaal tot tool, en van motivatie tot werkvormen. Met veel handige tips en voorbeelden, geeft deze toolkit jou een vliegende start bij het creëren van jouw eigen blended onderwijs.

Aan de slag met de toolkit

Deelnemers

Curio onderwijsinnovatie leerlabs blended herontwerp.jpg

Judith Aarts

Curio economie en ondernemen
Onderwijsmanager
Curio onderwijsinnovatie leerlabs blended herontwerp.jpg

Mijke van As

Curio zorg en welzijn
Docent en leerlableider
Curio onderwijsinnovatie leerlabs blended herontwerp.jpg

Connie Konings

Curio zorg en welzijn
Teamvoorzitter, docent en onderwijsontwikkelaar
Curio onderwijsinnovatie leerlabs blended herontwerp.jpg

Maartje van Kelle

Curio zorg en welzijn
Docent
Curio onderwijsinnovatie leerlabs blended herontwerp.jpg

Barend Last

Maastricht University
Expert blended herontwerp
Curio onderwijsinnovatie leerlabs blended herontwerp.jpg

Robertine Anssems

Curio
Stafmedewerker onderwijs en innovatie
Curio onderwijsinnovatie leerlabs blended herontwerp.jpg

Noud Theuws

Curio prinsentuin van cooth
Docent
Curio onderwijsinnovatie leerlabs blended herontwerp.jpg

Jeroen van der Linden

Curio pomona
Docent