Service en contact
Heb je een vraag? Bekijk dan online onze veelgestelde vragen misschien staat jouw vraag erbij. Kun je het antwoord op jouw vraag toch niet vinden? Neem dan contact met ons op. De contactgegevens staan op deze pagina. Heb je nog tips om onze service te verbeteren? Laat het ons vooral weten.
Tijdens de kerstvakantie van 20 december 2024 tot en met 5 januari 2025 kun je je vragen stellen aan Sam, de chatbot. Er zijn in deze periode geen medewerkers beschikbaar om vragen op te pakken. Kan Sam je vraag niet beantwoorden? Dan helpen we je na de kerstvakantie verder.
Veelgestelde vragen
Op veel vragen hebben we al een antwoord en deze kun je hier vinden:
Snel naar
De volgende onderwerpen zijn populair op onze site:
Contact opnemen
Kun je het antwoord op jouw vraag niet vinden? Neem dan contact met ons op. Voor het gemak hebben wij een aantal zaken voor je op een rijtje gezet.
Heb je vragen over een opleiding? Of andere vragen? Neem contact op met ons infopunt.
Heb je vragen over een opleiding? Vermeld dan even welke opleiding en voor welke locatie. Op deze manier kunnen wij jouw vraag sneller beantwoorden.
*Op werkdagen bereikbaar van 8.00-17.00 uur
Onze digitale assistent Sam is 24 uur per dag bereikbaar via WhatsApp en via de chat. Kan Sam je niet helpen? Dan word je doorgezet naar een medewerker*. Je kunt ook een vraag via Sam achterlaten.
*Op werkdagen (8.30-17.00 uur) reageren we dezelfde dag. Anders de eerstvolgende werkdag.
Vragen over passend onderwijs, studiekeuzeadvies, extra begeleiding?
Ik zoek een adres van een Curio locatie
Vragen over aan- en afmeldingen, in- en uitschrijvingen, intakegesprekken mbo?
Neem contact op met onze studentenadministratie:
Economie en ondernemen
Ook voor: Fashion, Veiligheid en Defensie, Transport en logistiek, AV-specialist, Podium- en evenemententechniek.
Techniek en technologie
Ook voor: IT.
Voedsel, groen en gastvrijheid
Ook voor: Dier, horeca, brood en banket.
Zorg en welzijn
Ook voor: Uiterlijke verzorging en sport en bewegen.
Entree
Overig onderwijs