Een persoonlijk traject voor een individuele coaching of begeleiding verloopt via een aanvraagproces in MijnCurio. Jouw aanvraag wordt door je leidinggevende beoordeeld. Ook wordt dit traject in jouw personeelsdossier vastgelegd. 

Bij een aantal trajecten is een intake niet nodig en kun je direct een aanvraag voor het traject indienen. Deze trajecten herken je doordat op de pagina van het traject één button staat:

  • Aanvraag traject

Het proces bestaat uit de volgende stappen:

  1. Vraag een offerte aan voor het traject bij de aanbieder. Dat doe je door een e-mail te sturen aan de aanbieder. Via de link onder het kopje ‘Kosten’ op de pagina van het traject kom je op de website van de aanbieder.  
  2. Klik op de button ‘Aanvraag traject’.
  3. Er opent een formulier in MijnCurio. Vul het formulier in en voeg de offerte als bijlage toe. In sommige gevallen levert de aanbieder geen officiële offerte aan, dan kun je de  de e-mail waarin de kosten worden vermeld bij je aanvraag te voegen. 
  4. Jouw leidinggevende beoordeelt je aanvraag.
  5. Na goedkeuring wordt een bestelnummer voor het traject aangemaakt.
  6. Je ontvangt een bericht dat je aanvraag is goedgekeurd met het bestelnummer.
  7. Stuur je aanmelding met het bestelnummer aan de aanbieder. 
    Vermeld bij je aanmelding dat de factuur onder vermelding  van het bestelnummer per e-mail worden kan verzonden aan factuur@curio.nl