Aanvraag intake en (vervolg)traject
Een persoonlijk traject voor een individuele coaching of begeleiding verloopt via een aanvraagproces in MijnCurio. Jouw aanvraag wordt door je leidinggevende beoordeeld. Ook wordt dit traject in jouw personeelsdossier vastgelegd.
Bij een aantal trajecten moet eerst een intake plaatsvinden voordat je kan starten met het (vervolgtraject). Deze trajecten herken je doordat op de pagina van het traject twee buttons staan:
- Aanvraag intake
- Aanvraag traject
Het proces bestaat uit de volgende stappen:
- Vraag een offerte voor de intake aan bij de aanbieder. Dat doe je door een e-mail te sturen aan de aanbieder. Via de link dat onder het kopje ‘Kosten’ op de pagina van het traject kom je op de website van de aanbieder.
- Klik op de button ‘Aanvraag intake’.
- Er opent een formulier in MijnCurio. Vul het formulier in en voeg de offerte als bijlage toe. In sommige gevallen levert de aanbieder geen officiële offerte aan, dan kun je de e-mail waarin de kosten worden vermeld bij je aanvraag te voegen.
- Jouw leidinggevende beoordeelt de aanvraag.
- Na goedkeuring wordt een bestelnummer voor de intake aangemaakt.
- Je ontvangt een bericht dat je aanvraag is goedgekeurd met het bestelnummer.
- Stuur je aanmelding met het bestelnummer aan de aanbieder.
Vermeld bij je aanmelding dat de factuur onder vermelding van het bestelnummer per e-mail worden kan verzonden aan factuur@curio.nl - Na afloop van de intake vraag je aan de aanbieder een offerte voor het (vervolg)traject.
- Klik op de button ‘Aanvraag traject’.
- Er opent een formulier in MijnCurio. Vul het formulier in en voeg de offerte als bijlage toe. In sommige gevallen levert de aanbieder geen officiële offerte aan, dan kun je de de e-mail waarin de kosten worden vermeld bij je aanvraag te voegen.
- Jouw leidinggevende beoordeelt je aanvraag.
- Na goedkeuring wordt een bestelnummer voor het (vervolg)traject aangemaakt.
- Je ontvangt een bericht dat je aanvraag is goedgekeurd met het bestelnummer.
- Stuur je aanmelding met het bestelnummer aan de aanbieder.
Vermeld bij je aanmelding dat de factuur onder vermelding van het bestelnummer per e-mail worden kan verzonden aan factuur@curio.nl